čtvrtek 29. prosince 2011

Ai no Kusabi

 
~ Kam se hrabe peroxid? ~

    Ai no Kusabi je dvoudílné OVA a je to yaoi. Dějem se ocitáme v budoucnosti na planetě Tanagura, kterou ovládá superpočítač Jupiter. A jak to tak bývá, i lidé se nemění, a i zde jsou ti "lepší" tedy v podobně blondies a ti "horší" v podobně černovlasých.
    Rikki je vůdcem pouličního gangu a jednoho dne se za nepříjemných okolností setká  Iasonem. Ten mu zachrání život a Rikki mu naoplátku nabídne své tělo(ovšem dobrovolně bych to neviděla.) Od té událoti se stává jeho mazlíčkem - neboli sexuálním otrokem (moc postelovích scén se tam ale nedočkáte >.>.)
To se ovšem nelíbí ani Rikkimu ani Iasonově okolí, protože "mazlíčci" se nestávají z podřadných mongrels - černovlasých týpků. Iason se do Rikkiho zamiluje a v anime se začnou zápletky hrnout jedna na druhou v podobě Rikkiho kámoše Guy(e) a taky Jupitera apodob.

    Konec mě tak trochu překvapil. Doháje, proč se na to musím dívat v 11 v noci? O_O
Brečet v jedenáct, není cool, Nime XD. Když oni tak...awww nebudu spoilerovat. Ohledně grafiky, je pravda, že tohle není Evange--Neo Angelique Abyss a ani Vampire Knight s bishíkama okolo, ale Bishíci zde jsou. A není ani tak těžké je uhádnout či najít. Rikko mě některými scénamy zvedal ze židle, třeba ty jeho pohledy, to jsem se rozplývala. Nebo taky Iason a jeho dabování, proč mi tohle dělají?!? Milovala jsem jeho tón hlasu, když šeptal Rikkovy do ouška, že je jeho a podobné keci. To už jsem sjížděla ze židle. Nojó, Nime byla uchvácena. Hudební stránka se mě dotkla až na úplném konci, závěrečné piano = jakýsi pokus o instrumentální hudbu a přidal mi  na atmosféře dalšího konce, který není podle Niminého gusta. Ale taky musím uznat, že v tomhle Ai no Kusabi u mě vyhrává. Takže anime se mi líbilo a nemám co tomu vyčíst, až na kvalitu videa a toho,že jsem to debil sháněla měsíc na všech možných stránkách a  pak to najdu na YT schované...>.<

Mimochodem, chystá se i Ai no Kusabi remake - měl by vycházet někdy teď. Já už viděla prvních 8 minut z první episody a Iasonův dabing zmrvili, ale zato Rikki v latexu byl sexy like hell. ><


 

Žádné komentáře:

Okomentovat