neděle 13. listopadu 2011

Afest 2010 ve zkratce




 Po přečtení Nagatiného reportu, jsem neměla vůbec žádnou chuť psát něco z animefestu v Brně. Ale budiž, Ledman mě dokopal, pozdějc toho budeš litovat, nic úžasného a skvostného nevyleze. >.>
  Začala bych tím, že jsme se sis jely luxusním busem od Student Agency, nabalené jako kdybychom tam jely na týden a jídla, že jsme měly na dva dny postaráno. ^_^ Prdel byla až když jsme přišly do kina, na pokladny, stály jsme v řadě, která pomalu trčela až z kina, a já ani nepoznala Taylor u pokladny, protože si nevzala brýle. :D Chtěla bych podotknout, že pokaždé si aktivně vyznačíme v programu věci, na které chceme jít, a každý rok se nedostanem na 75% z toho. :D 
  S Tay jsem trávila nejvíc času, buď jsme se krčily v rozích a bály se, aby nám dvě děvčata nedala na budky nebo jsme pozorovaly oblečky bubu děcek, plešatého představitele bubu děcek, smály se incidentu s "konektikalem", spojení jsme měly tak 4x za den a Bojindovy vtipy jsou ty nejepičtější vtipy, které sem kdy slyšela. :DD ("jde jeptiška po poušti a uschne." - Bojinda.) Vlastně, jsem ráda, že jsem potkala polovinu irc irl, aspoň vím, s kým jsem měla tu čest. Bojinda, Cirdan, Ledman, Dee a Eri. Holčiny jsem viděla hrozně ráda. Konečně jsem potkala svou druhou zvrhlou sestru - Eri. Abych tu nekecala furt jen o aktivitách mimo program, tak
cosplay soutěž letos nebyla zas tak dobrá jako loni. Hidan skóroval a ostatní cosplaye se mi zdály více promáknuté a originální. Ovšem ptáčka ze Soul Eatera nepočítám, ten byl ženiální. Po cosplayi, bylo cosplay divadlo. Scénka první, která se skládala z více scének, byla dobrě, hlavně, jsem čekala, až nám Taylor představí své herecké výkony, což v podstatě nepředstavila, páč to ani nehrála!!! Měla hrát yaoistku, která je paf ze dvou poskakujících bishíků, kteří se pak po sobě plazili. (Proto říkám, že to nemusela ani hrát, ten nousblíd nebyl připravený v zákulísí, ten chytla přirozenou reakcí. ^_^)
  Aldy a jeho "mimoscénky" byly perfektní, řekla bych, že někdy předčily i normalní scénky. <3 Yaoi přednáška společně s tou o harému, byly skvělé, zasmála jsem se a trošku se inspirovala. Nakoplo mě to k myšlenkám, na vlastní přednášku, ale nato jsem moc srab. :D Tay se mi tam třepala před tou soutěží, kteoru ani nemoderovala(!), ale místo toho, si tam postavila dva bishíky, před dav yaoistek, které zaplnily celou místnost. Popravdě, nezáviděla jsem jím to, ale hoši se nebáli a byli stateční, dokonce nám dali fanservisní scénky: masáž, hlazení, pusa!!!! Z toho vystříkl celý sál a šel okamžitě měnit kalhotky. Bishové byli spokojení a odkráčeli ruku v ruce.
  Filmů, anime a tak, toho jsem moc neviděla, vlastně jen kousek Prvního oddílu, který byl natočen ruskými bratry. V sobotu jsme potkaly Vív a její bandu kumpánů a sekly jsme se pak k večeru v kavárně. Bojinda oživoval atmošku, páč Vív už skoro spala, a my k tomu neměly daleko. O půl 4 jsme to s Tay zabalily vedle Rakeťáků (ííííííííík. <3) a spaly max. 3 hodiny, pod klimačkou na zemi. Tay se třela zadky s jedním kámošem od Rakeťáků, kterého stejnak pak vyhodily. V neděli ráno, to ve Scale vypadalo jako po nějaké kalbě. :D Ruce, nohy, těla, hlavy... trčelo to všude a všeljakým směrem. Nebudu vás tu krmit blbostma o snídani v mekáči, která mě vyšla na 50 kč!
  Blabla, shrnuto, podtrženo, klidně bych to zopákla a nemůžu se dočkat za rok, na další, snad ještě epičtější. ^_^

(Taylor je ta, co drží králíka...jediná fotka, kterou mám.)

Žádné komentáře:

Okomentovat