neděle 13. listopadu 2011

ADVík 2010


... aneb jak sem zas po roce a půl oprášila stan a jela na čundr do Prahy...
  Kašlu na nějaký obsáhlý report o 6ti stránkách ve wordu, jelikož nemám tak-cool-blogísek, hodím sem pár bodů, co stojí za zmínění. Ohledně obrázků dole, klikněte na zobrazit obrázek, nějak mi blbne nabídka odkaz. :|

  •  Konečně jsem viděla třetí kólii a sexy symbol naší party - Nightie. Dokud jsem nedošla k té 3- kilometrové řadě, co se táhla k recepci, mohlo to být i fajn.
  • Tenká červená linie - hranice mezi ecchi a hentai přednáška. Tam jsme s Night vstoupily do zakázaných vod a vybafly na nás cecky s bradavkama většíma než má Kuro- šmejda maidka.
  • TOP 5 - Storryteller, Cvelf, kluk, co stál za mnou v řadě, Alex z mekáče, Soli a ten roztomiloučký asiat, co už měl holku. Z těhle mi hučelo v klacku po celou dobu ADVíku.
  • Snídaně u Tiffanyho byly fajn. Utratili jste tam kolem 50 , --, ale i tak to bylo lepší než postávat u Tesca s rohlíkem.
  • Taky jsme s kóliema zavítaly na přednášku: Jak psát fanfikce. Well, nejepičtější přednáška na conu!!! Příští rok beru paruku, notýsek a zděšený výraz, že se dá párovat Naruto a Ichigo. (Btw, kdyby jste viděli, jak autorka pařila po přednášce na plese, už měníte spoďáry.)
  • Taky sem nemohla odolat, jít si zahrát Tekken 6 na konzole. Chdák Pico, ještě teď se doma třese strachy při pohledu na mou profilovku. X)) Night říká, že v tu chvíli jsem byla nejvíc Leeroy. :D

("Vole, ještě mě někdo vyfotí a pak to postne na fejs.")
  • Arissa, Sůša, Wizardy, Beluše,Geont a Hintzu. Netřeba zmiňovat, že jsem je ráda poznala osobně a na Wizardyho od určitě doby trochu víc žárlím. Beluše a Tygřík jsou ukata jak blázen, Sůša nám poskytla přístřeší, jako seme, který našel tři malá ukata venku v dešti a Arissa... TA MÁLEM PŘEBAFLA TAYLOR. Ale je sladká. :D
    Hintzu by si zas mohl namazat kolena, už mu vržou.
  • S.P.R.CH.Y.  - děs běs a hromada otaku, kteří si vás fotí, protože jste jediná, kdo má plavky.

(fotka z ADVíkovských sprch.) :D
  • Taky jsem si zašla poprvé na koncert Gothiky. Chlapi v latexu jsou fajn, v případě, že jde o japonce, co se snaží na pódiu se udělat mikrákem to fajn není.
  • Sličný Cvelf. Bože,on byl tak kvíkací!!! <3 Ty jeho pózy a vlasy. Hláška:
"Nechce nám cosplayovat homo elfa?" - Já
"Ne, protože je to homoelf a zadruhé, je to HOMOELF!" - Cvelf
"Tě zmlátíme a ráno se probudíš s elfíma ušima." - Já



  • Žijící svetr u nás ve stanu:
"Ty vole, co to je? Nějaký hadr?" - Já
"Nešahej nato, ješte na tebe z něj něco vykočí, třeba nějaká breberuše.." - Nightie
"Si někdo spletl stan a hodil to k nám." - Já.

  • Posledním bodem, bylo to fajn. Čekala sem hrůzu a nebylo to zas tak hrozné, hoši mi to z TOP 5tky vynahradili. <3 A cesta zpátky s Taylorem, která se dloubala v zubu a házela děsně přemýšlivý ksichty, byla nejlepší. Šundo, to zopáknem. Příští rok mě tam máte zase, tak koukejte nabbrousit zadky, protože budu víc Leeroy než předtím.

Žádné komentáře:

Okomentovat