neděle 13. listopadu 2011

Jak sem se totálně odeclipsovala...

... aneb yaoi na českých školách

  Nevím, jak to chodí na ostatních školách, ale my, třetí řočník hotelové školy, podporujem yaoi a pouštíme ho dětem, aby měly mrtvici ještě před maturou.
 Začali jsme probírat Prokleté básníky a já věděla, že to bude něco, co mě bude zajímat a měla sem pravdu. Když začal učitel mlet o francouzech v období mezi 19. - 20. stol. sem trochu zbystřila, když prohodil slovíčko, že "...jen tak mimochodem, byli to gayové." tak sem hodila čelist z okna, vytáhla igelit a zacpala si nos korkama.
  Ano, jenže tohle nebylo to hlavní. On nám to hned na další hodinu (kdy jsme měli supla) pustil! OMFGGGGGG, PANENKO MARIJA, ONI TAM FAKT SOULOŽÍ! Tak tak.  
  Mladý Rimbauda hraje Leo a ze začátku jsem si myslela, že je to nevinnost sama, uke jak vyšitej, ale pak přišla smska od Taylor a v ní: vole,ale Leo je S E M E ! A já: COŽE?! Jo, Leo ho fakt nabere do prdele a to hodně rázně, a Uke je vobluda vobludovitá ala Lupin z Harryho Pottera. TT_TT


 Celý film jsem utírala slzy, když se líbali, nebo jen tak pusinkovali. Btw, je to děsná tragédie! Kdybych neseděla obklopená děckama, tak bulím jak želva! Jo, a líbila se mi scéna, kde ho Leo rejpl a všichni ve třídě: Aaaaaaaaaaaa! Fůůůůůůj, blijůůůů a já: JOOO, DO TOHO LEO! JEN HO REJPNI JAK SE SLUŠÍ A PATŘÍ! >D
 Jinak vsaďte se, že z tohoto učiva budu mít za jedna! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat