čtvrtek 29. prosince 2011

ToGetHer


V žádném případě to nepovažujte za recenzi. (:
Ty já psát neumím, proto zůstanu u dojmů...za ty mě
údajně Chill nemůže zdrbat. :D


  Znáte ty klasické shoujo scénáře, kdy si nejvíc kůl a nejkrásnější kluk planety zamiluje do chudé, prosté a neoblíbené holky? Tak ToGetHer je přesně ten případ, ale jen s něčím nepatrným navíc.

 Mars (Jiro Wang), je popová hvězda Asie, rozpalující rozkroky. Díky pomluvám se z něj stala téměř přes noc hvězda bez slávy, domu a peněz. Na druhém konci, Momo je holka, co sedí v koutku, nikdo ji nezná a o popularitě můžem stěží mluvit. Přesto, je to svede dohromady a oba dva budou nuceni bydlet pod jednou střechou, Mars jako nájemník a Momo jako jeho domácí, co z toho asi vzejde?

 Zaprvé, Mars je děsněj tvrďák a jeho ego přesahuje zeměkouli zatímco Momo je otaku, je zamilovaná do postavy z mangy - Prince Kashaby a má jeho svatyni v pokoji. Momo je jedna z mála hrdinek, kterou sem neměla chuť zabít hned v první episodě, čímž si mě dostala. Hrála taky v taiwanském dorama: Devil Beside You,  zpracovaném podle mangy: Akuma de sourou, kde jsem ji nesnášela hned od začátku. V ToGetHer hraje bezvadnou roli, fandila jsem ji celou dobu a často se culila u toho, jak kroutila  hlavou u těch kývajících postaviček. :D Kdyby Mars nebyl tak sladký a kůl, tak bych s ním hodila o zeď. Líbilo se mi, jak furt upozorňoval na svou slávu,  i v době své "neslávy". To ale nemůžu prohlásit o Momočiném dětském kámošovi - Jia Senovi. To byl takový vůl, vím, že to byla jeho role, ale já mu přála, aby ho zajelo auto, fakt! Je mi jasné, že tam režiséři potřebovali nějakého záporńáka a kdo jiný by se víc hodil něž zaseknutý a dětinský Jia Sen? Naopak děsně jsem žrala Marsova manažéra Yi Zhiho a lídra společnosti Tonyho Ge. Když se ti dva dali dohromady tak robili jednu vtipnou scénku za druhou.

 Na dorama jsem koukala po nocích a trvalo mi to tak 4 noci. Má to 12 episod a online to najdete na youtube nebo na mysoju. Hodnotila bych to 3 hvězdičkama z 5ti, hudba byla fajnová, stáhla jsem si opening i ending a stala se přes noc fanouškem Fahrenheitů. :D Kdo by chtěl víc, ať se koukne ke Glad, ta tam má hezkou recenzi, ode mě toho moc nečekejte. =)
  Rozhodně to ale stojí zato, když nemá to co dělat a kopříte doma. Taková romantické a komediální dílo.

Žádné komentáře:

Okomentovat