čtvrtek 29. prosince 2011

Tada, Kimi wo Aishiteru - Heavenly Forest

další ubrečené dráma od japonců

  Viděli jste Koizoru nebo Titanic? Pro mě mají tyto dva filmy jedno společné a to je to - že mají tragický konec a brečíte u nich. Heavenly Forest, ač se zdá mít happyending, tak se řadí právě k těmto dvoum.
   Japonci si nejspíš libují ve filmech, kde by happyending měl být a vy ho očekáváte, ale oni ho tam nedají protože jsou to sadisti. Oni tam raději lupnou nějakou tragédii, aby jste akorát tak o půl 2 ráno šli nasraní spát, že to vůbec neskončilo, jak jste chtěli vy.

   Makoto, kolouch, chodí na univerzitu a miluje fotografování. Bez foťáku z domu nevyleze. Používá nějakou mastičku, která podle něj smrdí a tak se straní lidí. Naopak Shizuru - vždy usměvavá, trochu potrhlá, ale roztomilá holka, co chodí na stejnou univerzitu jako Makoto. Shizuru jednoho dne pronásleduje Makota do lesa, kde je vstup zakázan a před ní se rozprostře nevídaná podívaná. Posléze to začnou nazývat jejich "tajným místem" kam se mohou schovat před ruchem velkoměsta a vesele se oddávat svému koníčku - focení. Makoto naučí Shizuru, jak pracovat s foťákem a taky jak vyvolávat fotky. Shizuru se zamiluje do Makota, jenže jeho srdce leží u jejich spolužačky Miyuki. (Kdykoliv přišlqa na scénu ona, tak jsem chytala pocity méněcenosti, bože ona je tak nádherná. Uklidňovat se faktem, že určitě postoupila řadu plastických operací fakt zabírá.) Ta se zamiluje do Makota taky a story milostného trojúhelníku může začít.

  Makota hraje Hiroshi Tamaki - hrál například v Nodame Cantabile, jeho role se mi strašně líbí, kdykoliv tam byl, culila jsem jako praštěná, je to takový přerostlí králíček, kterého si chcete zavřít do klícky a házet mu mrkvičku. Po drsňáckých typech je to příjemná změna. Shizuru hraje -  Aoi Miyazaki vidět jste ji mohli ve Virgin Snow. Její role je zvláštní, někdy trochu otravná, ale převažuje spíš ta roztomilost a Miyuki - Meisa Kuroki -  tak ta mě sr*la nejvíc. Tak krásnou japonku sem v životě neviděla, pokaždé když tam byla, tak jsem se uklidňovala představou, kolik plastik musela podstoupit, ale ani to někdy nepomáhalo. T_T

   Film je to vážně dojemný a krásný, příjemná změna po všech intrikáckých a drsňáckých filmech / doramech. Jediné, co mě zklamalo byl ten konec. URGH! Online jsem na to čučela do půl 2 do rána na youtube s angl. titulkama, ale myslím si, že když jste šikovní, tak si to i dokážete vygůglit.

Žádné komentáře:

Okomentovat