neděle 13. listopadu 2011

MAniFest - českej Oktoberfest

Den začal lovely, vstala jsem,
waking up in the morning
  pak se dostavila na nádro s půl hodinovým předstihem, kde jsem zjistila, že vlak má 15 minut zpoždění. Tak sem si sedla a sledovala, jak minutu po minutě to zpozdění naskakuje a nakonec jsem byla na 50 minutách. FFFFUUUUUUUUUU!
 Nakonec si ke mně přisedl bish a nejspíš mu jely banány, protože tam zvládl 3 po sobě a nechci tu nic aplikovat, ale styl, jakým to jedl byl hodně podobný tomuto:
image
  Když sem vystoupila v Ostravě, tak místo červeného koberce, jsem tam seděla forever alone před nádrem a čekala, až se Lady Taylor dostaví i s pochlebovači.
 Načemž jsem zaregistrovala veselou skupinku, která to rozkalila už ve vlaku a pokračovali i před nádrem. Zanedlouho došla Taylor 
image
a její pochlebovači. (A-san, Skeletom a ostatní)
 Přešlo se na seznamování a  Skel byl epický:
image
(celej on.3)
Celkem mě ale zaráží, že i po několika letech MAniFestu, se ještě najdou lidi, co tam dorazí v cosplayi. Jak rozkošné! :3 Jakmile došli na zahrádku, okamžitě jim spadly ouška, ocásky, meče a zjistili, že toto asi není další "animefest". 
      Zábava se tam rozjížděla poměrně brzo, i když ty nejlepší kousky byly až při časných hodinách ranních. Vážně mě mrzí, že jsem nestihla Vytrhni telefoní kabely a lehni si na cestu nebo Zvoň na zvonky a zdrhej! 
  Co vám budu povídat, bylo to hlavně o chlastu, blití, honění cizích psů na guláš, vloupání se na záhradku školky, pletení copů a mrožení. (Nějaký ehm pár to nejspíš nevydržel a mrožil se.) Je to fajn, protože si myslím, že na žádné akci si takhle nepokecáte, aniž by jste se stresovali, že vám uteče program (jako na ostatních conech), neseznámíte se s tolika lidma a tak dále. :)  
  Hlavně je nejlepší, když nasedáte do vlaku s polovinou conu, co jede do Brna a vy LIKE A BOSS přejedete svojí stanici a místo Ostrava - Otrokovice, jedete Ostrava - Brno. FFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!
"Hele, nepřejela si to náhodou?"
Já: viz obrázek dole
image
BTW, ten sajrajt, co  namíchali Skel a Benny v kupéčku,  byl dobrý. :D Benny se pak vítěznoslavně pomazal Hruškovicí, aby nalákal průvodčí, které vůbec nepřišlo divné, že mám jízdenku do Otrokovic, ale vystupuju v Brně. FML. 
Příští rok jedu nonstop jako Cvelf, který mi ochotně půjčil svůj 15 let starý spacák, jak rozkošné. :3

EDIT: tak spešl pro A-san. Stalo se vám někdy, že jste dolezli ke stolu plného neznámých lidí a jen tak do éteru jste se zeptali kámošky: 
"Tvle a kde je ten tvůj, který vypadá jak pedofil?" - 
No, víš... on sedí tady vedle." - 
"....FFFFUUUUUUUUU!"

Žádné komentáře:

Okomentovat