neděle 13. listopadu 2011

Korea trip - 13.8 - 29.8. 2011 ♥


~ plnění snu ~

 Vždycky jsem si to představovala jinak. Úplně jinak, dlouhé a velké přípravy, vybíraní šatníku, vybavena znalostma. A jak vypadala realita? Koupení letenky z hecu, balení 8 hodin před odjezdem na letiště a zmatek.

  První dojem z Ruzyně: co to doprd---- Proč je tak velké?! Kam mám jít? Co mám dělat? Bratr mi jen zamával a pak odešel, ja tam striptýzovala před ochrankou a tězce sundala všechno železo na sobě. Psychicky se připravovala na 80min přestup ve Francii, kterou od toho dne nenavidím ještě víc, než předtím. To letiště bylo nechutně velké, milión budov, pavilonů a bůhví čeho ještě a ja jak na potvoru přiletěla do jednoho křídla a měla jen 40min na přeběhnutí té obří budovy na druhé křídlo. V tu chvíli se nad letištěm objevila bublinka s FFUUUUUUUUUU. Seriously, Y SO BIG?!

  Naah, ale zmákla jsem to a seděla jsem vedle jednoho starého jap. páru. 12 hodin pro mě bylo nepředstavitelně dlouhých a navíc, den před odletem - >



 Ale let mi rozhodně zpříjemnili ti francouzští hoši, co tam dělali stewardy. FAP TIME pokaždý, když prošli a já už si pak připadala jak idiot, když sem si je volala po každý k sobě, že chci píťo. Ale ty zadky! ♥
  Když už mě začal iritovat modul na obrazovce, který byl stále nad Ruskem, tak sem usla a probudilo mě propalující světlo, ti dva zmínění bishové, tác s jídlem a moje poslintaná ruka, co se pro ten tác natahovala. FML! Maj fotky? Budou mě vydírat? Hodí to na web a udělaj antifanklub?!
 Ale čekání, 19tisíc za letenku a ten koncentrák v Německu mi za to stály. Ten pocit, když pilot oznámil, že jsme přistáli na letišti v Incheonu, Koreji se ani nedá popsat. :3



  První mě dostalo to, že pršelo první 4 dny a pak fakt, že tam bylo jak v deštným pralese!!!! Ja vylezla zmrzlá z letadla z klimošky a tam stoprocentní vlhkost a tak 34 stupňů! AAAAAAAAAAAAAA! A já kráva si tam táhla svetry a saka. Hahahaha .... >_> Abych tu nevypisovala každý den, tak to nějak shrnu do bodů:
  • Korejci milují kávu, takže kaváren je tam víc, jak restaurací, obchodů s oblečením apod. Kdo má písničku o kávě, je tam mástr, jako třeba tenhle, co složil song o jedné kávě, která v Koreji frčí a hrajou ji všude.
  • To, že bishíci jsou jen ve filmech a doramech sice pravda je, ale Korea je jich plná! Potkáte je úplně všude: pošta, obchod, záchod, kavárna, ulice, metro.... Hlavně, korejci mají povinnou službu, buďto armádu 2 roky a 2 měsíce nebo loďstvo nebo policii, takže vám to tam ráno jezdí v metru vedle vás, po ulicích ve skupinách to tam na vás číhá apod. Takže chodit bez nousblídu je prakticky nemožný!
  • Navštívila sem 2 největší vrcholy Koreji, ze kterých vidím na celý Seoul. Namsan - Tower a 63 Building (mrakodrap)
.
(63)
  •  Byla jsem v lunaparku, navštívila jsem 4 korejské palácové komplexy, starou korejskou vesničku uprostřed města, JYP building ♥ a taky COEX - obrovské nákupní a zábavní centrum v několika budovách s obrovským akvárkem apod.

  •  Bydlela jsem u bráchové holky a její rodiny, její brácha byl uber kjut a bylo mi tam moc fajn. Bohužel psaním moc neoplývám, takže pokud někdo chce vědět víc, zmeetingujem se někde na festech nebo tak. :3 fotky na FB.

Inhyungie :3 pjong~
Perly:
- seknutí ve Starbucksu na záchodech, samotnej šéf mi musel sám odemknout a pak celej SB čuměl, jaký idiot, že to tam bušil na dveře. FML
- 5 mladých kluů tam na mě mířilo mobilama a vyfotilo si mě, pak taky jeden starej ouchyla, co se u toho ještě creepy pousmával. Dále pervert v metru, co mě za ruku chtěl odtáhnout do jeho SM sklepení. Brrrr ~_~
- NANTA VYSTOUPENÍ! A ten sexy bish jak noha!!!! ♥ ♥ ♥
- ztracení v metru a od pracovníka dostala číslo "kdyby náhodou jsem ještě někdy hrála ukeho na přechodě a nevěděla, který z 12 exitů je můj".
- stalking tak 5x denně
 
- já v napodoběniné Hanboku, tradičního korejského kroje. + bishík z Karaoke podniku, které vypadalo jako nejžhavější HOST CLUB EVER!

Žádné komentáře:

Okomentovat