sobota 18. února 2012

Midnight Secretary

http://www.yaoi.ca/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2897&g2_serialNumber=2

~ tak trochu upírská love story ~
 Víte, narazila jsem na zvláštní věc, když sem si tak pročítala mangy
od Ohmi Tomu , tak jsem se skoro nikdy nenaštvala a nervala si vlasy, proč ta kráva
hl. hrdinka dělá tohle a skáče pod auta jako nějaký uke apodobné věci. Ne.
Zjistila jsem, že Ohmi je mi tak sympatická nejen tím, že její bishíci vždycky
stojí zato, ale i proto, že ty holky tam jsou alespoň TROCHU normální
 a v případě mangy, o které se chystám propsat další příspěvek, je ta holka tak
sympatická, že ji mám dokonce ráda a oblíbila jsem si jí.
JDI DO NĚJ, DĚVČE! XD

Kaya je prostá, milá a ne moc zřetelná dívka, která se rozhodla nastoupit na svou kariéru skrz sekretářku.Jakási firma, nějaký boss, nem cenu vykládat ani to, že je to vamp s tak okouzlujícím charakterem, že Nime okamžitě spadla čelist až do Číny.Kyohei, protože je to vamp se vším všudy, chce sexy a hlavně sekretářku, která je pořádně vyvinutá. XD
Ale dá ji šanci zazářit a později toho bude litovat.Kaya krom toho,že každodenně lítá od papárů k papírům a splní první poslední, je nejlepší sekretářkou, kterou kdy Kyouhei měl.A tak Kaya zůstane, bohužel k jejím povinostem se taky přidá plánování "jídla".
Kyohei však při nečekaných okolnostech bude muset vzít Kayi krev a co se nestane?
Zjistí, že je tak lahodn a začne Kayu pravidelně vysávat každou noc. Hahaha XD
Přes všechny překžky a i maličkosti, jejich vztah roste a roste...bohužel manga je furt ONGOING a vychází tak nějak měsíčně...Online si ji můžete přečíst na
Manga je to velmi povedená a nebojte...žádné hloupé, trapné
holky tam nejsou a jen okouzlující vampové.
Stojí zato, si to přečíst...

Žádné komentáře:

Okomentovat