neděle 19. února 2012

Co se tu děje?

 Pár z vás, co tu chodíte po té velké sblogovské zradě, jste si určitě stihli všimnout pár drastických změn - především designu. Opět jsem svůj vzhled nechala profesionálům a musím říct, že to za to stálo. Díky patří mé malé sestřičce Kaře, která se stará o můj zevnějšek už pár let.
  Logo na mě baflo z pixivu, a já od něj nemohla odtrhnout oči....
                                                 image
 Taky jsem nepřestěhovala skoro nic z mého původního blogu. Zbylo jen pár "ucházejících" článků, takže mějte chvilku strpení a ono se to tu snad brzo zaplní. ^_^'
  Stále procházím Sherlockomůjbože obdobím.
   Už jen 7 týdnů ve škole a pak přijde ta věc na M a končící na A.
                                                 image

  Nu, nic noveho se v mém oh-tak-sociálním-světě neděje. 9gag sežral mou duši. Proto!
EDIT: PANEBOŽE!PANEBOŽE! Asi jako posledni jsem dokoukala Sherlocka BBC a probrečela jsem 3 prostěradla. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat