neděle 13. listopadu 2011

Aňák 2011 - regret nothing!

( Queens a pedobear. <3 )
  Upozorňuju předem, že článek bude obsahovat spíš drby, výlevy a osobní dojmy. Fapovat ale budete tak či tak. :D

  Uplynul další rok a nastal den D - Aňák! Se ségrou jsme měly odpočítávání v kuchyni na nástěnce jak jsme z toho nespaly a ano, ani tenhle rok nezklamal, i když ...
   Začalo to "pohni vole, za 5 minut nám to jede"  a skončilo: "Tak foukat až zas za rok." (Taylor)
   Při příchodu ke Scale jsme si stouply do 50-kilometrový řady. Najednou na nás začal mluvit nějaký chlap, kterej byl věkově na mýho otce a mel na sobě modrou paruku s kloboučkem a zeptal se: Nemám to nějaké divné, ty vlásky? :3
image
   Tento rok byl výjimečný tím, že jsme se v podstatě sešly celá grupa + pár nových přírustků do Queen společnosti (A-san, organizátor skupiny a nafukovačka). Nightie, která tam byla letos poprvé, tak jakmile mě zahlídla, skočila na mě ze schodů, Gladness jsem přes ty její feromóny ani nepoznala a jakmile došla poslední Kólie tak jsme udělaly malé kolečko po Scale. Večer krom chlastačky a inteligentní konverzace jsme došly na Hintzuovu přednášku Po čem ženy touží.
  Odnesla jsem si z toho to, že existují nějaký Kappy, které maj díru v hlavě a lížou koňský zadky a nejen ty! Ke konci jsem otevřela oči a zvedala držku z podlahypro vysvětlení mrkńete na odkaz -> trailer zde.
 V sobotu jsme se sešly na Kósplej soutěž, ovšem mělo to háček, sedadla byly vedle Greka, ten se ale hned zvedl, ladně se spárklama přeskočil porotu a pak ladně zasedl za mě a dýchal nám na krk společně s Christofem. (To už nám tolik nevadilo. XD )
image
(What the hell was THAT jump?!)
  Alfred (Hidan) zas spárklil, ovšem nás dostal asi tak 10-letý Sasuke, co tam jezdil limuzínou a měl pytle krísma, že jsme fapovaly dokud nedošla slečna JÁCHCIMASO!!! Po obědě jsme šly vyhodit svá ztuhlá božská těla na obdiv na fontánu před Scalou a zahrát si na mermany.

(Tay a její hustodémonská kérka na silonce.)
  Po pár rozhovorech a focení s fanoušky jsme odpluly na na zapovězené přednášky. První z nich byla přednáška o Hetalii.
POZOR! Pokud tohle čtete, berte na vědomí, že se hodlám těžce zkritizovat něco, co bylo nazváno "přednáškou". Pokud jste Wayka nebo Haru, nečtěte to!!!
  Přednášky jsou těžké, neříkám, že ne, ale proboha, tohle se nedalo nazývat přednáškou! Došly jsme tam, sedly si a poslouchaly slečny, které to BTW četly z papírů a když už nic, tak si to mohly přečíst aspoň 10x předem a né tam číst zkratky jako NAPŘ. a koktat tam. Další věc, jako sorry, ale když přijdu na přednášku o nečem, tak mě fakt nevzruší fakt o tom, že Amerika měří 175 cm, má krevní skupinu AB apod. To si taky můžu ctrl+c, ctrl+v a nechat vyjet a hodit to do power pointu a říct, že mám přednášku. Vážně jsem čekala, že to holky budou mít aspoň líp připravený a dozvím se nějaký perly. Aspoň u Wayky bych to čekala když už nic. Poslední věc, tohle se stane asi mým nejslavnějším čínem, ale podle Nightie jsem na ně po konci vběhla jako Němci vpadli do Polska. Kvůli credits, který tam chyb+ěl na ségřin obrázek Česka x Slovenska. "Kreslila to nějaka američka, voe..."
image
  Další byla Nagatina přednáška o Slashi. Nagat je taková ta malá, hetalii posedlá yaoistka, která má slavnější blogísek jak já. Určitě ji znáte. :D Ale, jedna věc mě nakrkla a to byla... ano, credits!  Polovinu obrázků jsou stejný, co mám na fb nebo blogu, je sice možný, že na to mohla narazit, ale pochybuju o tom videu na fotbal slash a BBC sherloka gif.  Jinak tedy, když sem pak procházela kolem knihkupectví a viděla Medvídka Pů, tak se mi trochu zamotala hlava, následky z tvý přednášky!!! PS: ty slinty, co ti seděly na přednášce před náma.... modli se, ať si nenajdou kde bydlíš, jinak můžeš chystat zadek jako Kappa.
 Zafapovaly jsme si na Alfredovu divadlu, kde jsem seděla na igelitu hlavně já. Po té tam přiběhl kudrnatej nadšenej org s "Pojďte za mnou ..." a začal nás tahat tajnýma chodbama, zákulisím, kde jsme rozdaly pár podpisů hercům a pak se královsky usadily na naše místa. Divadlo bylo boží, příští rok bych tam seděla klidně celý den a sledovala je. :D
( Týden se nebudu mejt na místech, kterých se dotkl! Já s Alfrédem )
  V sobotu jsme zasedly opět do kavárničky, drbaly jsme a vlastně sraly celé okolí, jak to umíme, vypily něco a pak se po Bojindových skvělých vtipech o "...well, tak strážníka" šly s Taylor a Ayou vyspat do Scaly. Naspaly jsme nějaký 2 a půl hodiny a pak šly na královskou snídani i se zbytkem smečky do Mekáče. Já měla už v neděli půjčené červené čočky a pár se jich odvážilo nazvat můj outfit jako kósplej!
(vypadám zde společensky unaveně, takže ignorujte ty vlasy)
POLIB MI ŠPIČKU!
  V neděli pak proběhlo loučení, rozteklý řasenky apod. a Zbyly jsme jen já, ségra, A-san a Taylor. Ke konci, bylo to žůžo a těším se zas za rok, dámy. :3 Zacinam novy odpocet na nastence.... see ya!
image

Ocejchovaly jsme zeď na Aňáku... chňá!
 Nesmím zapomenout na fotku s Peďákem. Nejsladší osoba na Aňáku! ♥
Kólií - Queen Trio:
Já - Taylor - Nightie
od Ayi... náše tvořitelka morkých snů.... .... a na závěr:

Žádné komentáře:

Okomentovat